Pagina's

Zoeken in deze blog

dinsdag 8 augustus 2023

Samen Creatief #40

 Hoi allemaal,

Zojuist heeft Miranda Samen Creatief #40 gegeven en dit is mijn kaart met dit patroon.

Ik heb gewerkt met het designpapier Clang & dirt van Craft O Clock.

Dit heb ik gecombineerd met een knipvel van Jolanda de Ronde via StudioLight.

 

Daarnaast heb ik gebruik gemaakt van de stempelset "Sending you lots of love" en de tandwiel stansen van Craft Emotions.


Vanbinnen heb ik de kaart hiermee verder versiert en heb ik ook de gereedschapsstansen van Marianne Design gebruikt.

 


Bij de flapjes heb ik een pons van Vaessen gebruikt om het designpapier een leuk hoekje te geven.

Hop nu snel verder naar Miranda.

Veel knutselplezier
Amber Creatief

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

    

   



 

2 opmerkingen:

White flowers

  Hoi allemaal, Vandaag laat ik graag deze kaart zien. Hierbij heb ik gewerkt met het designpapier White flowers van Joy! Crafts. De basis v...