Pagina's

Zoeken in deze blog

dinsdag 13 december 2022

Samen Creatief #32

Hoi allemaal,


Miranda heeft net Samen Creatief#32 gegeven en dit is het prachtige patroon.
Ik heb het doosje ook gemaakt met het designpapier Red Mood van Craft O Clock.

Aangezien ik al vaker met het designpapier Red Mood heb gewerkt met een kerstthema, wilde ik nu iets heel anders.  Ik heb het papier daarom gecombineerd met de knipfiguren uit de set Seeside Greetings.

Achter het raampje heb ik daarom 2 visjes verwerkt.

 

Verder is de voorkant en de bovenkant ook versiert met deze knipfiguren.

Het doosjes is, naast de visjes, nog bewerkt met deze leuke vuurtoren.

Ondanks dat kan het doosje nog gewoon open.



En dan is dit mijn creatie.
Hop snel verder naar Miranda.
Als je bij alle DT-leden en op het blog van Hobbyshop Veldmaat een reactie achterlaat, maak je kans op een leuke prijs.

Veel knutselplezier
Amber Creatief



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

    

 



9 opmerkingen:

  1. Prachtig maritieme doosje Amber.
    Mooi in de rode kleuren.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amber, dit is ook een top creatie, goed gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige creatie, zo veel leuks op te zien.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. o dit is ook leuk idee en ook de rode kleur is mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk zeg om de visjes achter het raam te plakken, super gedaan.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi Amber....zo leuk om te zien dat het bij ieder van jullie verschillend is!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk geworden. Erg mooi papier heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt mooi gecombineerd met rood/nautisch thema. Heel verrassend!

    BeantwoordenVerwijderen

Zee kaart

  Hoi allemaal, Vandaag laat ik graag deze slimline kaart met zeethema zien. Hierbij heb ik gewerkt met het designpapier "Ocean calling...