Pagina's

Zoeken in deze blog

dinsdag 9 augustus 2022

Samen Creatief #28

 Hoi Allemaal,

Renate heeft net Samen Creatief #28 gegeven en het is een superleuk doosje geworden.
Ik heb deze ook gemaakt en dit is mijn versie geworden.

 

Ik heb gewerkt met de de extra's to cut set van Trail of Silence van Craft O Clock.



Dit heb ik gecombineerd met het designpapier Love Notes van Paper Heaven.
Rondom het designpapier heb ik met inkt van Memento een groene rand gemaakt.

 

Met de Glossy Accents van Ranger heb ik de bijl en het water op de kaart een mooie glanzende afwerking gegeven.


De binnenkant is ook bewerkt met het designpapier van Paper Heaven.



En dan is dit mijn creatie.


Hop nu snel door naar de Miranda.

Als je bij iedereen, inclusief op het blog van Hobbyshop Veldmaat, een reactie achterlaat, maak je kans op een leuke prijs.

Je kunt ook meedoen door zelf dit doosje te maken en te plaatsen in het album op onze Facebookpagina.

Veel knutselplezier
Amber Creatief


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  

 












14 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amber super leuk gemaakt. Ook boven op je doosje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk geworden, een vakantiegevoel krijg je hiervan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super mooie uitvoering van het cadeaudoosje en dit papier is prachtig!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige creatie en superleuk model van dit doosje Amber....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jee deze is ook mooi gemaakt…..ook dit papier is super mooi ….leuk idee

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hmmm... Ik dacht dat ik nog bij Renate zat.... Ik bedoel dus top Amber!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt super hoe je deze gepimpt hebt, heel mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ontzettend leuk is deze met het vuurtje er boven op. Heel mooi gedaan. Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

White flowers

  Hoi allemaal, Vandaag laat ik graag deze kaart zien. Hierbij heb ik gewerkt met het designpapier White flowers van Joy! Crafts. De basis v...