Pagina's

Zoeken in deze blog

dinsdag 3 augustus 2021

Samen Creatief

Hoi allemaal,


Ook ik mag al meedoen met de Samen Creatief. Ik heb er bij mijn creatie voor gekozen om het papier van Craft en You: Bird song te gebruiken.





Ik heb mijn creatie versiert met een stempelset van Craft Emotions. 

Nummer 130501/3005

Zowel deze stempel, als de papierset zijn te bestellen bij Hobbyshop Veltmaat. Deze passen enorm goed bij elkaar, omdat de bloem in het papier dezelfde bloem is, als de bloem uit de stempelset. 




Als je de kaart verder uitklapt, zie je dat ik de stempel op alle kanten heb doorgetrokken. De stempel bestaat uit losse stempels voor de bloemen, bladeren en knoppen. Hierdoor kun je zelf bepalen hoe jouw bloementoefje eruit ziet. 



Eén zijde van de kaart had geen pocket. Deze vond ik daarom wat saai. Ik heb er toen voor gekozen om ook hier dezelfde bloem te plaatsen, maar hier nog een kaartje achter te steken. De bloementoef is dus mijn pocket geworden hier. 









Hier nogmaals de pagina's met de pockets ernaast. 


Leuk dat jullie langs kwamen hoppen op mijn blog en nu snel door naar  


Veel knutselplezier.
Amber Creatief










14 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk gemaakt.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Amber,
    wat een mooie creatie is het geworden. Inderdaad gaaf als zo'n stempel bij het papier past, dan is het echt een eenheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi geworden Amber.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke uitwerking heb je met de enveloppen gemaakt en de stempel past er perfect bij.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Amber, prachtig designpapier heb je gebruikt.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi en prachtig designpapier , groetjes Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Amber.....leuk dat je ook in het team zit.
    Je hebt een prachtige creatie met de enveloppen gemaakt....en het kantje geeft er een leuke boost aan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie romantische uitwerking!
    Prachtig met ingekleurde stempel afdrukjes.
    Fijne dag verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi gemaakt Amber. En heel veel succes met je dt schap.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg mooi en wat een prachtige stempel heb je gebruikt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Zee kaart

  Hoi allemaal, Vandaag laat ik graag deze slimline kaart met zeethema zien. Hierbij heb ik gewerkt met het designpapier "Ocean calling...