Pagina's

Zoeken in deze blog

donderdag 5 september 2024

3D kerst

  Hoi allemaal,


Vandaag laat ik graag deze 3d kerstkaart zien. 

Met het designpapier Christmas at home van Marianne design heb ik de basis van de kaart gemaakt, met een platte onderkant en een opstaande rug.



Vervolgens heb ik de slee 2x gestanst met de Slee stans van Marianne Design. 
Hiertussen heb ik een platte basis gemaakt, zodat de slee 3d wordt.

In de slee heb ik de kerstman gezet, gemaakt met de Santa Claus mal van Yvonne Creations.

In zijn hand heeft de kerstmal zijn bekende belletjes.



Links heeft de kerstman zijn zak met extra cadeautjes neergezet.
Deze zit ook bij de stansset van de kerstman.

Op de achtergrond zie je schattige kerstboompjes.
Deze zijn gestempeld met de Kerstbomen stempelset van CraftEmotions.



Met de tekststans Fijne kerst van Marianne design heb ik de kaart afgemaakt.


En dan was dat alweer mijn creatie deze week.



Veel knutselplezier
Amber Creatief



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.
  

    


 














  




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Challenge september 2024: Maak een kaart met een driehoek.

   Hoi allemaal, Vandaag laat ik graag deze kerstkaart zien voor de challenge: Maak een kaart met een driehoek. Ik dacht dan maak ik van mij...