Pagina's

Zoeken in deze blog

donderdag 18 juli 2024

Cocktail

  

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik graag deze cocktail kaart zien.


Hierbij heb ik gewerkt met het designpapier Fresh Lemonade van Piatek.


Met Mica heb ik een glasvorm gemaakt op de kaart.
In dit glas heb ik een rietje gedaan. Dit is een gerold buisje van designpapier.


Op het rietje heb ik deze versiering geplakt.


Verder is de kaart versiert met knipfiguren uit het paperpad.



En dan was dat alweer mijn kaart van deze week.


Veel knutselplezier
Amber Creatief


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

    









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Challenge september 2024: Maak een kaart met een driehoek.

   Hoi allemaal, Vandaag laat ik graag deze kerstkaart zien voor de challenge: Maak een kaart met een driehoek. Ik dacht dan maak ik van mij...