Pagina's

Zoeken in deze blog

zaterdag 15 juni 2024

Challenge juni 2024: Gebruik vlinders op je kaart

 Hoi allemaal,


Vandaag mag ik een reminder laten zien voor de challenge van deze maand.


Het designpapier waarmee de achtergrond is gemaakt is de basics set designpapier van Touch of Nostalgia van Craft O Clock. 


De basis van de kaart is gemaakt met de stansset "Wildflower slimline Wild & Free nr.828" van StudioLight. Met deze stansset heb ook het opengewerkte deel van de kaart gestanst.


De vlinders op de kaart zijn gemaakt met de stansset "Tiny‘s Rustende vlinder" van Marianne Design.

 

Met dezelfde stansset waarmee ik de basis van de kaart heb gestanst, heb ik ook dit leuke fotorolletje gestanst. De toepasselijke stempeltekst komt uit de set dierengroetjes van Marianne Design.


En dan was dit mijn kaart alweer.
Doe jij ook mee met de challenge?
Laat je kaart hieronder achter of hier op facebook.

Veel knutselplezier
Amber Creatief



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.


  


You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bier kaart

  Hoi allemaal, Vandaag laat ik jullie graag deze kaart zien. Hierbij heb ik gewerkt met het designpapier "Hey Dude" van Craft O C...