Pagina's

Zoeken in deze blog

dinsdag 11 juli 2023

Samen Creatief #39

 

Hoi allemaal,

Ik mocht Samen Creatief #39 geven en dit is het patroontje.


Ik heb gewerkt met het designpapier Love Notes van Paper Heaven.
Dit heb ik gecombineerd met knipfiguren uit de het pop up paperpad Travelers van Scrapboys.


Op het bovenste doosjes zit een bloemenkrans.
Deze zat bij het designpapier.



Verder is de kaart versiert met knipelementen.


Van de zijkant kun je pas echt goed de diepte/hoogte van de kaart zien.

 

In beide doosjes heb ik ook knipelementen verwerkt.

Maak ook deze kaart en laat hem achter op het blog van Hobbyshop Veldmaat of in het album op Facebook. Dan maak je kans op een mooie prijs.

Hop nu snel terug naar het blog van Hobbyshop Veldmaat .

Veel knutselplezier
Amber Creatief


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

   




  
  
 









6 opmerkingen:

  1. Heel mooi gemaakt Amber. En wat een leuk idee. Dank je wel voor het verzorgen van deze samen creatief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Amber,
    jij bent helaas de laatste, die ik mag bezoeken, bij jou valt het drukke op, wat op zich ook heel mooi is, een leuk idee , die zo ook je thema aangeeft.
    Groetjes Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend mooien orgineel ontwerp is dit. En de uitvoering isook nog eens prachtig.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig met die krans. Ik ga er morgen eens heerlijk voor zitten, bedankt voor je leuke uitzending.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een gave Samen Creatief heb je gedaan Amber....met een super mooi resultaat!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Tulpenkaart

  Hoi allemaal, Vandaag laat ik jullie graag deze kaart zien. Dit is iets heel anders dan jullie normaal van mij zien. Dit keer geen designp...