Pagina's

Zoeken in deze blog

dinsdag 13 juni 2023

Samen Creatief #38

 

Hoi allemaal,

Francis heeft net Samen Creatief #38 gegeven en dit is mijn kaart geworden in haar patroontje.


Ik heb gewerkt met het designpapier Have Fun van Piatek.


Hierop heb ik de paddenstoel van StudioLight en de Lieveheersbeestjes van Marianne Design gebruikt.


  

De binnenkant is ook versiert met het designpapier Have Fun.

 

In de labelhouder heb ik twee kaartjes uit het paperpad gebruikt.


Rechts heb ik ook een kaartje in de labelhouder gestoken.

 

Zo kun je door het venstertje deze twee verschillende pagina's zien.


Bovenaan heb ik dit plaatje gebruikt als handvat.


  


Verder heb ik de kaart versierd met deze schattige lieveheersbeestjes.



En dan is dat mijn kaart weer.

Hier kun je het filmpje van de Samen Creatief binnenkort terugkijken.

Hop nu snel verder naar Miranda.

Veel knutselplezier
Amber Creatief

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.



      
 
















 

   












2 opmerkingen:

White flowers

  Hoi allemaal, Vandaag laat ik graag deze kaart zien. Hierbij heb ik gewerkt met het designpapier White flowers van Joy! Crafts. De basis v...