Pagina's

Zoeken in deze blog

dinsdag 11 april 2023

Samen Creatief #36

 Hoi allemaal,

Net heeft Anneke Samen Creatief #36 gegeven.

 

Dit is mijn creatie geworden met het patroon van Anneke.

Ik heb gewerkt met de Ultimate Scrap Collection van Studiolight.

Links heb ik de pocket gemaakt.


Hierin zit dit kaartje met een stempel uit de stempelset Lieve teksten van Marianne Design.


Hier heb ik ook de 3-in-1 Hoekpons Decoratief van Vaessen Creative gebruikt om de hoekjes te versieren.

 

Bij dit middenstuk heb ik tevens deze pons gebruikt voor de hoekjes.

 

Het middenstuk is verder versiert met een plaatje en de knipfiguren die tevens in de paperset zitten.


Rechts heb ik wederom de stempelset van Marianne Design gebruikt. 


En dan is dit mijn creatie.
Hop nu snel verder naar Miranda.

Veel knutselplezier
Amber Creatief

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  




 






3 opmerkingen:

White flowers

  Hoi allemaal, Vandaag laat ik graag deze kaart zien. Hierbij heb ik gewerkt met het designpapier White flowers van Joy! Crafts. De basis v...