Pagina's

Zoeken in deze blog

dinsdag 14 maart 2023

Samen Creatief#35



Hoi allemaal,

Ik mocht net Samen Creatief#35 geven op de Facebookpagina van Hobbyshop Veldmaat en we hebben deze kaart gemaakt.



De voorkant van de kaart is gevlochten.

 

De voorkant van de  kaart is verder versiert met bloemen uit de Extra's to cut set Vintage Sky.


Ook heb ik de stempelset Birthday van Craft Emotions gebruikt.
Hiermee heb ik dit label gestempeld.


In deze gevlochten kaart hebben we een schuifsysteem gemaakt.
Hierdoor kunnen de voorste rechthoeken uit elkaar schuiven.


Wanneer de kaart uit elkaar schuift komt de tekst "Happy Birthday" tevoorschijn.


En dan is dat mijn kaart.

Hop nu snel verder naar Miranda.

Je kunt jou kaart van deze Samen Creatief#35 inleveren op de Facebook.

Veel knutselplezier
Amber Creatief

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

    

  














 

4 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart Amber. Dank je wel voor je samen creatief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart! Heel leuk model....heb ik nog niet eerder ergens gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem echt super Amber. Moet hem nog afkijken en wil hem ook zeker gaan maken.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow....wat prachtig....een gevlochten kaart....wat een mooi model......schitterend Amber!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

White flowers

  Hoi allemaal, Vandaag laat ik graag deze kaart zien. Hierbij heb ik gewerkt met het designpapier White flowers van Joy! Crafts. De basis v...