Pagina's

Zoeken in deze blog

dinsdag 14 februari 2023

Samen Creatief #34

 Hoi allemaal,

Net heeft Francis Samen Creatief#34 gegeven.

Ik heb dit leuke patroon ook gemaakt en dit is mijn creatie.

 

Ik heb gewerkt met het designpapier Love Notes van Paper Heaven.


 

Dit heb ik gecombineerd met knipelementen uit het Pop up paperpad Old Farm van Scrapboys.


 

Bovenop het doosje heb ik een handvat gemaakt.
Hierop lopen deze schattige eenden.


Met het handvat is het doosje te openen. 


Hierin zit dit label. Dit label is gemaakt met de labelstans SL-ES-CD105 van StudioLight.


Aan de ene zijde zit een kaartje in een pocket.
Hierop zit de stempel You are Loved van uit de stempelset Sending you lots of love van Craft Emotions.



Ook aan de andere zijde heb ik deze stempelset gebruikt.


En dan is dit mijn creatie.

Hop nu snel door naar het blog van Hobbyshop Veldmaat.
Laat jouw eigen creatie achter in het album op de Facebookpagina van Hobbyshop Veldmaat.
Het filmpje kun je binnenkort terugvinden op het YouTubekanaal.


Veel knutselplezier
Amber Creatief


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  


  
  
 







7 opmerkingen:

  1. Ik vind dat je er een superleuke creatie van heb gemaakt, zo leuk , groetjes Francis

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk hoe je deze creatie uitgewerkt hebt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi
    Wat een mooie creatie is dit ook.
    Zo leuk met de konijntjes voorop.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk gemaakt Amber, prachtig designpapier heb je gebruikt. Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is echt super leuk geworden. Zo schattig al die diertjes erop.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige creatie. Hele mooie plaatjes en papier. Groetjes, Catrien

    BeantwoordenVerwijderen

Challenge mei: Maak deze bingokaart

  Hoi allemaal, Vandaag laat ik jullie graag een kaart zien voor de challenge: Maak deze bingokaart. Ik heb gekozen om een schuine lijn te v...