Pagina's

Zoeken in deze blog

dinsdag 10 januari 2023

Samen Creatief #33

 Hoi allemaal,

Net heeft Renate Samen Creatief #33 gegeven.
Het is dit superleuke patroon geworden.


Ik heb gewerkt met het designpapier Sweet Childhood van Scrapboys.


Dit heb ik gecombineerd met wit en lichtgeel Cardstock.



Aan beide zijkanten heb ik een stempel gebruikt uit de stempelset Lieve teksten van Marianne Design.


In het midden heb ik de snijmal Frames lang ovaal magic pearl van Craft Emotions gebruikt, met daarop een plaatje uit het knipvel van het designpapier.


Helemaal rechts heb ik nog twee vlindertjes van Craft Emotions gebruikt.


En dan is dit mijn creatie.
Hop snel verder naar Miranda.
Als je bij alle DT-leden en op het blog van Hobbyshop Veldmaat een reactie achterlaat, maak je kans op een leuke prijs.

Veel knutselplezier
Amber Creatief



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

   


 

   

  

7 opmerkingen:

  1. o wat een vrolijke kleuren heb je gebruikt hier voor erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hebt er iets vrolijks van gemaakt met dat mooi DP. Heel leuk model.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele vrolijke kaart Amber.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie en zonnige kaart. Erg leuk papier heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat een mooie creatie. Wordt er helemaal vrolijk van. Groetjes, Catrien

    BeantwoordenVerwijderen

Samen Creatief #48

 Hoi allemaal, Afgelopen dinsdag mocht ik Samen Creatief #48 geven en dit is mijn resultaat geworden! Voorop heb ik een leuke stempeltekst g...