Pagina's

Zoeken in deze blog

dinsdag 8 november 2022

Samen Creatief #31

Hoi allemaal,

 Anneke heeft net Samen Creatief #31 gegeven op de facebookpagina. 
Het is dit mooie model geworden.
Dit is mijn versie geworden.

Ik heb gewerkt met het designpapier Painted By the wind en de bijpassende Extra's to cut set.
Langs de rand heb ik gewerkt met de stans Studio Light Cutting Die JMA Write Your Story nr.202.

Dit is mijn binnenkant van de kaart.

 

Op de linkerpagina zit een zigzag. Deze heb ik met dezelfde randmal een randje gegeven.

Het label is gemaakt met de stans Studio Light Cutting Die Essentials nr.105.

 

Binnenin de zigzag heb ik teksten gestempeld.
Deze teksten komen uit de stempelset Droom en geniet van Marianne design.

 

Ook in het middelste deel heb ik gewerkt met de labelsstans en de randstans.
Ook hierop heb ik de stempels uit de stempelset Droom en Geniet gebruikt.

 

De rechterpagina is afgewerkt met een knipfiguur uit de Extra's to cut set en ook de bovenkant heb ik met knipfiguren uit deze set versierd.



En dan is dit mijn kaart.
Hop nu snel verder naar MIRANDA
Vergeet niet om bij iedereen en op het blog van Hobbyshop Veldmaat een reactie achter te laten.


Veel knutselplezier
Amber Creatief



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  

    

  





     

 



























10 opmerkingen:

  1. Wauw Amber wat een mooie samen creatief, met al die prachtige randen. Dank je wel voor het mee doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie, eigen versie is dit geworden van de Samen Creatief. Heel romantisch.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supergaaf geworden Amber, groetjes Francis

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow ook geweldig Amber in deze dsp.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook jouw creatie is heel MOOI Amber!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het papier van Craft o'clock is heel geschikt voor dit soort projecten, prachtig gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een papiertje ook doet …..WoW……super mooi…..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige sfeer heb je hier in weten te leggen met dit mooie papier. Prachtig resultaat.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hij is erg mooi ook en ook het papier van Craft O Clock er fan van

    BeantwoordenVerwijderen

Zee kaart

  Hoi allemaal, Vandaag laat ik graag deze slimline kaart met zeethema zien. Hierbij heb ik gewerkt met het designpapier "Ocean calling...