Pagina's

Zoeken in deze blog

dinsdag 12 juli 2022

Samen Creatief #27

 

Hoi allemaal,

Rikie heeft Samen Creatief#27 gegeven.

Wat een prachtig patroon is dit weer!

Ik heb gewerkt met het designpapier Blooming Grunge van Craft & You.



De randen van dit designpapier zijn versiert met leuke teksten.
Deze heb ik verwerkt op deze kaart.


Ook de binnenkant van de kaart heb ik met dit designpapier bekleed.

'

Langs de bovenrand en de zij rand heb ik een sierrandje gemaakt.
Deze heb ik gemaakt met een stans uit de JMA collectie van StudioLight.


Ook langs de pocket zit een sierrand.


In de pocket zit deze label. Wederom met een mooie tekst.


In het midden heb ik de Magic flower stans verwerkt op de sluiting.


Langs de pockets in het midden zit wederom een sierrand en een erop heb ik weer een tekst verwerkt.


De rechterkant is wederom bewerkt met een sierrand.


Hierin zit dit label, deze is gemaakt met de StudioLight Essentials nr. 105.


Je kunt nu doorhoppen naar Miranda.
Vergeet niet om bij alle DT-leden en op het blog van Hobbyshop Veldmaat een reactie achter te laten.
Ook kun je zelf meedoen door deze creatie te maken en in het album op facebook te plaatsen.


Veel knutselplezier
Amber Creatief


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

















9 opmerkingen:

  1. Wat heb je ook een mooie creatie ervan gemaakt
    Ziet er anders uit met dit papier….prachtig …..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi
    Wat een prachtige creatie heb je gemaakt.
    Super mooi papier.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi deze creatie. Ik ga gauw bij de anderen kijken.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig gemaakt. Heel erg mooi. Groetjes, Catrien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi en prachtig papier!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat super mooi! Vooral het vogeltje erop is erg leuk. Heel mooi papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie creatie met prachtige papier. Mooie details ook op/in verwerkt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie creatie Amber. Gaaf met dat randje erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat ziet dit er mooi uit. Prachtig model.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

White flowers

  Hoi allemaal, Vandaag laat ik graag deze kaart zien. Hierbij heb ik gewerkt met het designpapier White flowers van Joy! Crafts. De basis v...