Pagina's

Zoeken in deze blog

dinsdag 14 juni 2022

Samen Creatief #26

 Hoi allemaal,

Miranda heeft net Samen Creatief #25 gegeven.
Dit is mijn creatie met dit patroon.


Ik heb gewerkt met het designpapier Bamboo Jamboo van Noor Design. Dit designpapier heb ik langs de randen bewerkt met de Hybrid Acrylverf van Cadence.


In het doosje heb ik bloemen verwerkt.
Deze komen uit de knipvellenset behorende bij het designpapier Rays of Sunshine van Craft O Clock.


Deze heb ik op verschillende hoogtes in het doosje verwerkt.


Uit de "Lieve Teksten" stempelset van Marianne Design komt de stempel "1000 bloemetjes voor jou" die ik wel erg toepasselijk vond.


Deze tekst heb ik ook versiert met bloemen.


En dan is dit mijn creatie.
Hop nu snel door naar het blog van Hobbyshop Veldmaat.
Als je daar en op het blog van alle DT-leden een reactie achterlaat maak je kans op een leuke prijs.

Je kunt de creatie ook zelf maken.
Als je jou creatie laat zien in dit mapje maak je ook kans op een leuke prijs.

Veel knutselplezier
Amber Creatief


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.



  

 






8 opmerkingen:

  1. Wow prachtig! Zo mooi en fleurig geheel. Die bloemen zijn zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kaart, zoveel moois en fleurigs op te zien. Groetjes, Catrien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige vrolijke boxkaart en wat een mooie bloemen!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze met bloemen is ook mooi vind ik omdat ik hem ook met bloemen heb gemaakt…..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kijk....deze is ook gaaf zeg met de prachtige bloemen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie creatie en prachtige papier ook. Het lijkt zo wel een boeket bloemen die je erin hebt verwerkt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie card in a box! Een van mijn favoriete modellen. Ik heb er al heel wat gemaakt! Deze is super!

    BeantwoordenVerwijderen

Vogelkaart

  Hoi allemaal, Vandaag laat ik jullie graag deze kaart zien. Hierbij heb ik gewerkt met het paperpad Sping Birds van StudioLight. Hierin zi...