Pagina's

Zoeken in deze blog

dinsdag 10 mei 2022

Samen Creatief #25

 Hoi allemaal,

Net heeft Rikie Samen Creatief #25 gegeven en wat een prachtige kaart is dat geworden.

Ik heb deze ook mogen maken en dit is mijn versie.


Ik heb gewerkt met het designpapier Woman in Gold van Paper Heaven.


De randjes van het designpapier heb ik bewerkt met de Hybrid Glitter Paint van Cadence.


Dit is het label uit mijn kaart. Hierop heb ik de "lieve teksten" stempel van Marianne design en enkele bloemen uit het knipvellen pakket van Craft O Clock gebruikt. Deze knipvellen behoorden eigenlijk bij het designpapier Rays Of Sunshine, maar ik vond ze hier ook goed bij passen.


Ook op de voorkant heb ik deze bloemen gebruikt. 


Wanneer het label uit de kaart is, zie je de tekst "Hugs and kisses". Deze tekst komt uit het Mixed Paperpad van StudioLight en is gedrukt op vellum.



Voorop is de kaart verder afgewerkt met knipfiguurtjes en een andere stempeltekst van Marianne design.



En dan is dit mijn creatie.

Hop nu snel verder naar Miranda.
 Als je bij iedereen een reactie achterlaat maak je kans op een leuke prijs.
Laat ook je creatie achter op onze facebook pagina en maak ook kans op een leuke prijs.


Veel knutselplezier
Amber Creatief


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.



 
















7 opmerkingen:

  1. Wat mooi!
    Heel rustig van kleur en toch absoluut niet saai. Tof model!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart heb je gemaakt en wat leuk die tekst op vellum.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooi en stijlvol geheel. Zulke mooie zachte kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook jij hebt er iets heel leuks van gemaakt.....mooi papier heb je gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo Amber, wat is hij mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie uitwerking van deze samen creatief, leuk effect met die glitter verf

    BeantwoordenVerwijderen

White flowers

  Hoi allemaal, Vandaag laat ik graag deze kaart zien. Hierbij heb ik gewerkt met het designpapier White flowers van Joy! Crafts. De basis v...