Pagina's

Zoeken in deze blog

dinsdag 12 april 2022

Samen Creatief #24

 Hoi allemaal,

Net mocht ik mijn allereerste Samen Creatief geven en wat vond ik dat spannend!!

Het is dit leuke mandje geworden, want voor mij hoort bij Pasen een leuk mandje met eitjes.

Aan de zijkant van het mandje heb ik kleine pockets gemaakt


In deze pockets zit een labeltje.



Op het labeltje heb ik telkens een stempel gebruikt. Hiervoor heb ik stempels van Craft Emotions en Marianne Design gebruikt. De basis van het label is gemaakt met een labelstans van StudioLight.



Toen vond ik het bandje van het mandje nog een beetje saai. Met de Big Nesting Die van Craft Emotions heb ik hier een versierd randje langs gemaakt.


Helemaal bovenop heb ik bloemen gemaakt. Hiervoor heb ik de Kersenbloesom stans van Craft & you gebruikt.


En dat was mijn creatie.

De video kun je terugkijken op het Youtubekanaal van Hobbyshop Veldmaat of via de Facebookpagina.
Laat je creatie zien in de groep en maakt kans op een leuke prijs.

Ook wanneer je bij alle DT-leden langs hopt en een reactie achterlaat, maak je kans op een leuke prijs.
Hop nu snel door naar Miranda.


Veel knutselplezier
Amber Creatief


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

 

 



 








7 opmerkingen:

  1. Superleuke creatie Amber! En heel mooi gemaakt ook, je deed het echt super de live!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed gedaan Amber. en wat heb je hem mooi versierd,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi Paasmandje met de fleurige bloemetjes.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi doosje en de uitzending was heel duidelijk …top👍

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook jouw doosje ziet er schattig uit Amber....mooi papier ook!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was een leuk project. Mooie uitwerking dit

    BeantwoordenVerwijderen

Huwelijk

  Hoi allemaal, Vandaag laat ik jullie graag deze kaart zien. Hierbij heb ik gewerkt met het designpapier Always en Forever van Mintay. Ook ...