Pagina's

Zoeken in deze blog

dinsdag 8 maart 2022

Samen creatief #23

 Hoi allemaal,


Anneke heeft net Samen Creatief #23 gegeven en ik heb dit patroon al mogen maken.

Dit is mijn versie geworden.

Ik heb gewerkt met het Designpapier Butterfly Touch van Jenines Art. Verder heb ik de stempel Sending You Lots of Love van Craft Emotions gebruikt op de voorkant.

Voor dit doosje heb ik gewerkt met wit cardstock. 
Hierbij heb ik voor de sluiting ook een wit satijnlint gekozen.

 

Wanneer het doosje opent staat er een tekst gemaakt met de Bullet journal stempels van Craft Emotions.
Hieromheen heb ik gebruik gemaakt van bloemen. Deze komen uit het pop-up paperpad Flower van Scrapboys. Dit is een boekje met vele verschillende bloemen knipvellen. Deze is ideaal om je creatie mee op te fleuren.


In het doosje zit het houdertje voor de thee. Ook hier heb ik gewerkt met de bloemen om de sluiting wat op te fleuren.


In dit houdertje zitten de theezakjes.


Wanneer dit houdertje eruit is heb ik op de bodem van het doosje nog een klein pocketje met een labeltje gemaakt. 



 

Op dit label heb ik gestempeld met de tekst stempelset van Craft Emotions: Sending you lots of love.



En dan is dit mijn creatie.

Hop nu snel door naar Miranda
Als je bij iedereen een reactie achterlaat, maak je kans op een leuke prijs.


Veel knutselplezier
Amber Creatief


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.


 












  
 





7 opmerkingen:

  1. Wat mooi gemaakt Amber.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super leuk gedaan Amber....het is een mooi cadeautje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie creatie heb je gemaakt. Mooi papier en prachtige bloemen erop verwerkt. Mooie teksten ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi en heel mooi papier ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gemaakt, Amber.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi ! Prachtig papier en leuke stempels !
    Groeten,
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen

White flowers

  Hoi allemaal, Vandaag laat ik graag deze kaart zien. Hierbij heb ik gewerkt met het designpapier White flowers van Joy! Crafts. De basis v...