Pagina's

Zoeken in deze blog

dinsdag 8 februari 2022

Samen creatief #22

 Hoi allemaal,

Ook ik heb het prachtige patroon van Renate gemaakt.

Ik heb gewerkt met het papier Bittersweet Heights van Craft O Clock.
Het kasteel heb ik uit een ander vel designpapier geknipt en hier bij op gemaakt. 


Verder heb ik de voorkant versiert met bloemen, gemaakt met de stansmal Kersenbloesom van Craft & You. Hierbij heb ik de kersttwijgen van Joy Craft gebruikt.


Daarnaast heb ik op de voorkant de tekst "van harte gefeliciteerd" uit de Bullet journal stempelset van Craft Emotions gebruikt.


Aan de binnenkant zit de gave "zigzag" uit het patroon van Renate.



Aan beide zijkanten heb ik een kleine pocket gemaakt voor een labeltje. 


Als labels heb ik de stans SL-ES-CD105 van StudioLight gebruikt. 
Op de ene heb ik een tekststempel gemaakt en op de andere heb ik geld geplakt.



Op de binnenkant van de "zigzag" heb ik een ge-embost stukje cardstock gebruikt.
Helaas heb ik geen embossing folders in huis. 
Ik heb daarom een masking mal gebruikt en deze in het papier ge-embost.
Ook dan krijg je een gaaf effect.


Langs je randjes van de "zigzag" wilde ik een randmal, maar ik vind de rand van de Big nesting mal van Craft Emotions zo leuk. Deze heb ik daarom los geknipt en verwerkt als randmal.


En ook aan de binnenkant heb ik gewerkt met de kersenbloesem stans met de kersttwijgen.


Omdat de kaart mij helemaal geschikt leek op te geven aan een net getrouwd stel, vond ik dat er ergens wel verbonden ringen op moesten. Hiervan had ik helaas geen stans, maar hiervoor heb ik twee keer kleinste stans van de stansset Angel van Joy Crafts gebruikt. Deze heb ik met elkaar verbonden.




En dan is dit mijn creatie. Hop nu snel door naar Rikie.



Veel knutselplezier
Amber Creatief


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.


 

  
 




7 opmerkingen:

  1. Wat leuk Amber dat ook jij een randje hebt gebruikt. mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je hebt een zeer mooie kaart gemaakt, Amber, het veel details, een hele klus, maar het geeft dan ook wel en heel mooi resultaat!
    groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, Amber. Heel mooi gemaakt.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit heb je heel mooi gemaakt Amber, en super dat creatieve met de borderrand, zou ik ook gedaan hebben, heerlijk dat gepuzzel ook met dat embossing gedeelte.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is ook prachtig....jij hebt ook mooie kleuren gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi geworden.
    Die bloemen zijn erg goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen

White flowers

  Hoi allemaal, Vandaag laat ik graag deze kaart zien. Hierbij heb ik gewerkt met het designpapier White flowers van Joy! Crafts. De basis v...