Pagina's

Zoeken in deze blog

dinsdag 11 januari 2022

Samen Creatief#21

 Hoi Allemaal,

Bianca heeft Samen Creatief#21 gegeven en wat een leuk patroon is het weer!


Ik heb bij dit patroon gewerkt met het papier Painted By the Wind van Craft O Clock.

Dit heb ik gecombineerd met de knipvellen die bij dit papier horen.

De knipvellen en het designpapier zijn zeer divers.

Hierdoor krijgt iedere pagina een andere look.




De bodem is bij iedere pagina beplakt met vissen en waterlelies.
Hierdoor lijkt het net alsof de bodem van water is.





In dit patroon zitten drie labels. 
Deze labels zijn gemaakt met de label stans van StudioLight.



Op deze labels heb ik gebruik gemaakt van twee verschillende stempels van Craft Emotions.

Als je hem dan uitklapt ziet het er zo uit.






Dat is mijn creatie met dit patroon.


Nu kun je doorhoppen naar Debby.



Veel knutselplezier.
Amber Creatief


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.



  

   







13 opmerkingen:

  1. Mooi Amber echt totaal wat anders.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele verrassende creatie, je blijft kijken en zoeken naar het volgende wat gaat komen.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie creatie met een Japanse uitstraling door het papier, de kleuren en de afbeeldingen.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige creatie Amber. Heel mooi gemaakt!
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat mooi, het papier is prachtig en heel mooi verwerkt in deze creatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw deze creatie is prachtig super mooi papier.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt Amber....zo leuk met de labels en ook mooi in deze kleuren!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, dit ziet er fantastisch uit. Wat een mooi sfeertje heeft dit.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi Amber,
    ik vind de basiskaart op zich al heel speciaal!
    het designpapier is niet echt mijn ding, maar geeft een mooi geheel.
    Ik hou vooral van de details, en de labels, zijn een mooi toemaatje.
    Groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoe ik mijn man terugkreeg..........DE BESTE MANIER OM TE Winnen en je ex-echtgenoot te krijgen MET DE HULP VAN DR OGUGU KRACHTIGE EN DRINGENDE LIEFDESPELL MET 100% GARANTIE Mijn man heeft me de afgelopen maanden in de steek gelaten nu, en weiger terug te komen omdat hij werd vastgehouden door een vrouw die hij net ontmoette, daarvoor heb ik geleden en het was een worsteling, maar ik besluit alles in het werk te stellen om ervoor te zorgen dat mijn man en ik kwam weer bij elkaar zoals vroeger, toen ging ik daar online. Ik zag zoveel goede gesprekken over deze spreukgebruiker wiens e-mail solutiontempledrogugu@gmail.com is, dus ik moest contact met hem opnemen en mijn probleem aan hem uitleggen en in slechts 48 uur als hij heeft beloofd, mijn man kwam thuis en zijn gedrag was terug naar de man met wie ik getrouwd was. Ik kan de spreukgieter niet genoeg bedanken voor wat hij voor mij heeft gedaan, ik ben zo dankbaar en ik zal nooit stoppen om zijn naam op internet te publiceren voor het goede werk dat hij voor mij heeft gedaan, nogmaals, zijn e-mail hem direct.. solutiontempledrogugu@ gmail.com of bel/WhatsApp:+2347011196745http://www.facebook.com/Dr.ogugu4/

    BeantwoordenVerwijderen

Huwelijk

  Hoi allemaal, Vandaag laat ik jullie graag deze kaart zien. Hierbij heb ik gewerkt met het designpapier Always en Forever van Mintay. Ook ...