Pagina's

Zoeken in deze blog

dinsdag 14 december 2021

Samen Creatief #20

 

Hoi Allemaal,

Debby heeft net Samen Creatief #20 gegeven en wat een leuke creatie is dit geworden zeg.
Ook ik heb deze creatief gemaakt. Ik heb hierbij gewerkt met het papier Holiday In The Alps van Maja Design.


Helaas zitten er bij dit designpapier geen kleine uitknipfiguurtje. (Er zitten wel gave plaatjes bij.)
Ik heb daarom gekozen om dit papier te combineren met andere knipvellen. 


Langs het papier zit een bewerkte rand. Hier heb ik de tekst "Merry Christmas" van gebruikt.


Hier zie je de knipfiguurtjes die ik heb gebruikt. Deze zijn van Scrapboys.
Ik heb inmiddels een aantal knipvellen boekjes verzameld en hier werk ik super graag mee.
Zelfs als het officieel niet bij het designpapier past zoals nu.
Want ik vind het knipvellenboekje van Hello Winter hier perfect bij passen. 


Ook aan de binnenkant heb ik knipfiguurtjes gebruikt. 


Uit hetzelfde knipvellenboekje heb ik de rendieren en de gave vogel geknipt.


Ook de slee komt uit dit zelfde boekje. 


De lucht heb ik versiert met deze stempel van Card Deco.
Hoe toepasselijk is deze met die sterren wel niet?


De blaadjes bovenin komen uit een ander, misschien minder voor de handliggend knipvellenboekje.
Namelijk het knipvellen boekje Japanse Beauty.
Zo zie je dus maar weer dat deze knipvellenboekjes bij alle papierlijnen passen en super handig zijn om in huis te hebben.


Aan de rechterkant heb ik huisjes gebruikt uit het knipvellenboekje Hello Winter.


Bovenin zie je de kerstman op zijn slee.
Deze zit al in het prachtige papier van Maja Design.


De randen van de creatie heb ik bewerkt met een mal van StudioLight Essentials.
Deze heb ik uitgestansd en langs de randen van mijn creatie geplakt.



En de achterkant heb ik weer bewerkt met designpapier.

En dat was alweer mijn creatie.
Nu kun je doorhoppen naar het blog van Hobbyshop Veldmaat

Veel Knutselplezier
Amber Creatief



 Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel



  

  
















10 opmerkingen:

  1. Prachtig en wat een mooie uitknipfiguurtjes heb je verwerkt.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was even zoeken naar jou projectie maar mag gezien worden. Mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij hebt er een mooie kerstcreatie van gemaakt….
    Mooi papier en details gebruikt….ook super leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi kerstdoosje heb je gemaakt en wat zit het doosje mooi in elkaar.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is heel mooi Amber.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik denk dat ik ook voor deze stijl ga. Echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi Amber.....heel erg leuk voor de kerst!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Zee kaart

  Hoi allemaal, Vandaag laat ik graag deze slimline kaart met zeethema zien. Hierbij heb ik gewerkt met het designpapier "Ocean calling...