Pagina's

Zoeken in deze blog

dinsdag 14 september 2021

Samen Creatief

 Hoi Allemaal,

Ook deze maand mag ik weer meedoen met de Samen Creatief en wat heeft Anneke een prachtige kaart ontworpen zeg!

Ik heb gewerkt met het designpapier van Craft en You Amore Mio. Ik heb ervoor gekozen om bij mij creatie alleen de roze vellen te gebruiken, maar dit prachtige papier heeft ook erg mooie blauwe vellen. 


Ik kon het niet laten om de creatie toch weer mijn eigen draai te geven en daarom heb ik ervoor gekozen om de het deel aan de voorkant niet rechthoekig te maken, maar om hiervoor een ronde snijmal te gebruiken. Het is een snijmal van Craft Emotions, de Big Nesting cirkels scalop xl drop.  


Aan de binnenkant zie je het mooie uitklapgedeelte terug zoals Anneke deze heeft ontworpen. 


Langs de randjes het ik de Pearl Ribbon mal van Joy Crafts gebruikt. 


Deze snijmal is opzich al prachtig, maar ik vind hem nog mooier als je ieder pareltje ook echt een pareltje laat zijn door gebruik te maken van Nuvo Drops. 




Verder heb ik de kaart gedecoreerd met het knipvel van de vintage Treasure collectie van Craft O Clock.  Hier komen zowel de vlinders, als de bloemen uit. De takjes zijn uit de snijmal kerst twijgen van Joy Crafts. 




Bovenop het staande gedeelte heb ik ook een vlindertje geplaatst. Deze klapt perfect mee dicht als je kaart dicht gaat. 





Voor de labels heb ik wederom de ronde snijmal van Craft Emotions gebruikt, want labeltjes kunnen ook best rond zijn toch?




En dan is dit mijn versie van de Samen Creatief.

Hopelijk gaan jullie hem zelf ook maken, maar hop eerst snel door naar Elly.

Veel knutselplezier
Amber Creatief












15 opmerkingen:

  1. Je creatie is heel erg mooi Amber, en zo leuk met die vlinder bovenop het vierkantje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amber wat een leuke creatie. Ook de ronde labels super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie roze variant. Zo leuk al die verschillende creaties

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi gedaan. Zo’n lekker vrolijk geheel.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook mooi weer anders ….stuk voor stuk mooie creaties….top…..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige rose kaart, Amber. I love it.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een prachtige uitvoering van dit ontwerp Amber, heel erg mooi gedaan....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief zoet kaartje Amber. Zo verschillend van de andere. Leuk om te zien al die stijlen.
    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach wat een lieve kleurtjes, mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Amber
    Leuk je hier te ontmoeten ik ga je meteen volgen en een hele leuke uitwerking
    van deze gave samen creatief
    Ik hop weer even verder
    Liefs & Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie "zoete"versie heb jij gemaakt. Leuk om ieders eigen stijl terug te zien.
    groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

White flowers

  Hoi allemaal, Vandaag laat ik graag deze kaart zien. Hierbij heb ik gewerkt met het designpapier White flowers van Joy! Crafts. De basis v...